fredag 14 januari 2011

Nu är det fredagsfryyyys...

Och jag som trodde att min diet med soppor gick så bra.

Så kommer man hem på fredag eftermiddag och börjar fundera på hur kvällen ska te sig...

Fredagsmys? Njae... Ingen pizza med mozarella eller ngt kryddigt från Spicy. Ingen påse med lite gotter.

Höll på att riva åt mig en banan. Men se, det går ju inte för sig.

Så nu ska jag blanda till en halv shake, innan jag går och tränar. Så får jag frysa in den andra halvan och belöna mig med den när jag kommer tillbaka.

Lite tv-häng kan man ju ha. Det blir man inte fet av – i sig...

Tredje dygnet ska vara värst, sägs det. Men fredagkväll är inget kul.

"Kallt ere också... "

Men skam den som ger sig. Och det som inte dödar, det härdar.

Ha en skön fredag så hörs vi!

// Jacob

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar