torsdag 13 januari 2011

Soppatorsk eller torsksoppa?

Är nu inne på min fjärde dag med soppor. Det går faktiskt bättre än jag trott. Då är ändå detta dygnet värst, sägs det. På måndag har jag avverkat en vecka och förmodligen rasat ca 4 kilo. Detta återkommer jag till.

Från och med i dag finns jag på Xtravaganzablogg.se. Officiellt börjar jag blogga där på måndag men redan nu kan man se en liten teaser och min presentation. På måndag ska allt vara klart att sjösättas på allvar. Ska bara lära mig lite om hur det funkar och få klart alla bilderna.

Igår tränade jag rejält. 30 min promenad på löpband + 30 min crosstrainer + styrketräning. Sedan avrundade jag med att gå på bio och se Tron – Legacy. Men uj vad trött jag var när jag kom hem. Kanske skulle stannat hemma och vilat upp mig istället.

I morgon fredag. Men utan det vanliga fredagsmyset. Hur ska det gå, vojne vojne!

///

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar